|
Дата розміщення: 20.04.2020
XI Звіт керівництва (звіт про управління)
Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента |
Українська економiка знаходиться в затяжнiй кризi, ускладненiй вiйськовим конфлiктом на сходi України та анексiєю Кримського пiвострова. У 2019 роцi зовнiшнi умови для розвитку української економiки в цiлому залишалися несприятливими. Це було пов'язано з подальшим стрiмким зниженням цiн на свiтових товарних ринках та слабким зовнiшнiм попитом з боку торговельних партнерiв. Основними негативними ризиками прогнозу для економiчного розвитку є можливе вiдновлення бойових дiй на сходi України, поглиблення падiння свiтових цiн на сировиннi товари, зменшення зовнiшньої пiдтримки у випадку гальмування реформ та повне блокування українського експорту через територiю Росiйської Федерацiї. На скорочення реального ВВП за звiтний перiод впливали також падiння внутрiшнього попиту, спричинене, зокрема, зменшенням реальних доходiв населення, та слабкий зовнiшнiй попит. Основним галузям притаманне зниження обороту та обсягiв виробництва. Невизначенiсть у економiчнiй та полiтичнiй сферах призвели до низького рiвня внутрiшнiх та зовнiшнiх iнвестицiй, що на тлi неспроможностi приватного сектору рефiнансувати борги, призвело до дефiциту фiнансового сектору. Сподiвання щодо залучення iноземних iнвестицiй у 2019 роцi справдилися тiльки частково, Україна отримувала лише незначне фiнансування iз-за кордону, в той час як iноземнi iнвестицiї оминали Україну. Наразi реальний сектор економiки знаходиться пiд потрiйним тиском згортання внутрiшнього та зовнiшнього попиту внаслiдок промислової кризи, дорожнечi внутрiшнiх ресурсiв i вiдсутностi доступу до зовнiшнього фiнансування, розриву виробничих та логiстичних ланцюгiв, зокрема в енергетицi, металургiї, хiмiї, що обумовило спад у виробництва, а також фiзично обмежило можливостi щодо експорту нацiональних товарiв. Стабiлiзацiя ситуацiї в Українi в значнiй мiрi залежить вiд дiй уряду, спрямованих, насамперед, на вирiшення вiйськового конфлiкту та проведення реформ у фiнансовiй, адмiнiстративнiй, фiскальнiй та правовiй системах країни. З цiєю метою уряд країни запроваджує жорсткi та непопулярнi заходи, проведення яких може як позитивно, так i негативно вплинути на економiку України в цiлому та на Товариство зокрема.
Керiвництво та власники мають намiр в подальшому розвивати пiдприємницьку дiяльнiсть в Українi. На думку керiвництва, пiдприємство може продовжувати свою дiяльнiсть на безперервнiй основi, враховуючи належний рiвень достатностi його капiталу.
Основним видом дiяльностi пiдприємства є оптова торгiвля твердим, рiдким, газоподiбним паливом i подiбними продуктами, роздрiбна торгiвля пальним. Досвiд роботи в данiй галузi вказує, що даний вид дiяльностi пiдприємства значною мiрою залежить вiд державної економiчної полiтики, доходiв споживачiв та кредитної полiтики банкiвських установ.
Керiвництвом вживаються усі необхiдні заходи для пiдтримання стабiльної дiяльностi товариства в умовах, що склалися в країнi. Однак наразi невiдомо, як буде у подальшому розвиватися ситуацiя у країнi в цiлому та, вiдповiдно, неможливо визначити, як це може вплинути на результати дiяльностi та фiнансовий стан товариства. Пiдприємство в подальшому планує продовжити виконання своїх довгострокових зобов'язань та планiв. На засіданні наглядової ради товариства від 24 грудня 2019 року було прийнято рішення припинити діяльність з реалізації нафтопродуктами в ПрАТ "Вінницяагроспецпостач" та в дочірньому підприємстві ДП "Вінтехагро" з 1 січня 2020року.
Дане рішення прийнято в зв'язку з введенням в дію нових вимог до роботи нафтобаз, згідно діючого законодавства, а саме необхідності встановлення на нафтобазах рівнемірів та витратомірів, що потребує великих грошових витрат. Тому подальша робота нафтобази ДП "Вінтехагро" є недоцільною.
Кількість споживачів дизпалива з кожним роком зменшується . За 2019 рік було реалізовано тільки 180 тонн дизпалива та отримано 100 тис.грн. доходу. А вартість встановлення обладнання буде коштувати до 500 тис.грн. Робити це неефективно. Без встановлення необхідного обладнання вести діяльність з продажу нафтопродуктів неможливо, так як це наражає товариство на великі штрафи.
А так як підприємство зберігало нафтопродукти на ДП "Вінтехагро", то і саме товариство ПрАТ "Вінницяагроспецпостач" не зможе здійснювати діяльність з оптової реалізації нафтопродуктів в наступному році.
Серед загальних планів розвитку товариства можна виділити наступні:
розвиток ринкових вiдносин;
розширення ринкiв збуту;
формуванням нового ринку товарiв та послуг. |
Інформація про розвиток емітента |
В 1986 роцi Спецбаза МТСЗ була реорганiзована в спецбазу "Облагропромпостач", яка в 1988 роцi була лiквiдована, i на її базi створено нове орендне пiдприємство МТЗ "Агроспецпостач". В 1995 роцi орендне пiдприємство в результатi приватизацiї перетворилось у вiдкрите акцiонерне товариство по матерiально-технiчному забезпеченню "Вiнницяагроспецпостач". На виконання вимог законодавства України загальними зборами товариства було прийнято рiшення (протокол № 1 вiд 18.04.2011 року) про змiну типу з вiдкритого на приватне та назви товариства на приватне акцiонерне товариство "Вiнницяагроспецпостач".
Приватне акціонерне товариство "Вінницяагроспецпостач" (далі - Товариство) є правонаступником майнових прав і обов'язків Відкритого акціонерного товариства по матеріально-технічному забезпеченню "Вінницяагроспецпостач", заснованого відповідно до наказу регіонального відділення фонду державного майна у Вінницькій області від 19 травня 1995року шляхом перетворення Вінницького оредного спеціалізованого підприємства по матеріально-технічному забезпеченню "Агроспецпостач" у відкрите акціонерне товариство згідно з Декретами Кабінету міністрів України № 51-93 від 17.05.1993 р. "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" та № 57-93 від 20.05.1993 р. "Про приватизацію цілісних майнових комплексів державних підприємств та їх структурних підрозділів, зданих в оренду".
На даний час в структурi пiдприємства функцiонують слiдуючi пiдроздiли:
- вiддiл постачання i збуту, основним напрямком роботи якого є торгiвля дизельним пальним для сільгоспвиробників.
- бухгалтерiя, яка займається облiком фiнансової дiяльностi пiдприємства;
- пiдроздiл охорони пiдприємства, яка забезпечує охорону пiдприємства.
Фiлiй та представництв товариство не має.
У товариства є Дочiрнє пiдприємство ДП "Вінтехагро", діяльністю якого є торгівля дизельним пальним для сільгоспвиробників.
За звiтний перiод змiн в органiзацiйнiй структурi товариства не було.
Основними видами послуг, що надає ПрАТ "Вiнницяагроспецпостач" є: матерiально-технiчне постачання пiдприємств агропромислового комплексу та iнших споживачів, оптова торгiвля, послуги роозміщування на період відпустки на базі відпочинку "Регіна", здавання в оренду власного нерухомого майна. Основним видом дiяльностi пiдприємства є оптова торгiвля твердим, рiдким, газоподiбним паливом i подiбними продуктами . Основними ринками збуту та клiєнтами є сiльськогосподарськi товаровиробники Вiнницької областi. Послугами товариства користуються пiдрпиємства рiзних форм власностi, як юридичнi, так i фiзичнi суб'єкти пiдрпиємницької дiяльностi, якi працюють в агропромисловiй сферi, сiльськогосподарському виробництвi. Особливостi постачання сiльськогосподарських товаровиробникiв полягають у тому, що пiдприємство вивчає нагальнi потреби сiльськогосподарських товаровиробникiв з метою надання послуг для проведення весняно-лiтньо-осiннiх польових робiт та забезпечення збирання урожаю в оптимальнi строки. Конкуренцiя в цiй галузi дуже висока. Пiдприємство конкурує як з оптовими так i з роздрiбними торгiвельними пiдприємствами, найбiльш впливовим конкурентом є "Агросоюз". Захистити свою дiяльнiсть пiдприємство може лише високою якiстю продукцiї, високими технiчними можливостями, надiйнiстю, а також відмінною якістю послуг та сервісу. Товариством здiйснюються постійні маркетинговi дослiдження для пошуку шляхів пiдвищення iмiджу підприємства та підвищення попиту на послуги товариства. |
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це
впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента
|
Товариством у звітному році не укладались деривативи та не вчинялись правочини щодо похідних цінних паперів. Тому дані про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування, а також про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків відсутні. |
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі
політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції
хеджування
|
Товариством у звітному році не укладались деривативи та не вчинялись правочини щодо похідних цінних паперів. Тому дані про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування, а також про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків відсутні. |
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або
ризику грошових потоків
|
Товариством у звітному році не укладались деривативи та не вчинялись правочини щодо похідних цінних паперів. Тому дані про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування, а також про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків відсутні. |
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент |
Власний кодекс (принципи, правила) корпоративного управління у товариства відсутній. |
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс
корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати
|
Будь-який інший кодекс корпоративного управління, як то фондової біржі чи об'єднання юридичних осіб не застосовується. |
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені
законодавством вимоги
|
Товариство застосовує практику корпоративного управління, що визначена чинним законодавством України, та не порушує загальноприйняті норми та принципи корпоративного управління. |
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах
другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного
управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не
застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому
пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій
|
Товариство застосовує практику корпоративного управління, що визначена чинним законодавством України, та не порушує загальноприйняті норми та принципи корпоративного управління. |
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента |
Інформація про наглядову раду.:
НАГЛЯДОВА РАДА Товариства є колегіальним органом, що здійснює захист прав акціонерів товариства і в межах компетенції, визначеної статутом товариства та чинним законодавством України, здійснює управління акціонерним товариством, а також контролює та регулює діяльність виконавчого органу.
Членом наглядової ради акціонерного товариства може бути лише фізична особа. Член наглядової ради не може бути одночасно членом виконавчого органу та/або членом ревізійної комісії (ревізором) цього товариства.
Склад наглядової ради:
Членів наглядової ради - акціонерів 0
Членів наглядової ради - представників акціонерів 3
Членів наглядової ради - незалежних директорів 0
Окремi комiтети у складi наглядової ради не створювались.
Персональний склад наглядової ради:
Бурлака Тетяна Iванiвна - Голова наглядової ради-представник акціонера
Сердюк Наталія Василівна - Член наглядової ради-представник акціонера
Петрiвська Леся Миколаївна - Член наглядової ради-представник акціонера
За рiшенням акцiонера Цюри Вадима Васильовича про замiну члена наглядової ради - представника акцiонера вiд 10.07.2019 року відбулась заміна члена наглядової ради: припинено повноваження члена наглядової ради для Сороки Ганни Андрiївни, а Сердюк Наталія Василівна набула повноважень члена наглядової. Новопризначений член наглядової ради Сердюк Наталія Василівна самостійно ознайомилась зі змістом внутрішніх документів акціонерного товариства.
З головою та членами наглядової ради Товариства укладаються безоплатні цивільно-правові договори.
Інформація про виконавчий орган.
ПРАВЛІННЯ ТОВАРИСТВА є колегіальним виконавчим органом Товариства, який здійснює керівництво його поточною діяльністю.
До складу Правління входять Голова та члени Правління.
Склад виконавчого органу:
Цюра Вадим Васильович - голова правління
Венглiнська Наталiя Перiвна - член правління
Левiн Вiталiй Борисович - член правління
Повноваження та обов'язки правління товариства особи визначенi статутом та чинним законодавством України, а саме: управлiння поточною дiяльнiстю товариства, органiзацiя його виробничо-господарської, соцiальної та iншої дiяльностi, забезпечення виконання завдань товариства, передбачених його статутом. |
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або
компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення
|
До посадових осіб Товариства належать - голова та члени Наглядової ради, голова та члени Правління, Ревізор, головний бухгалтер,.
1. НАГЛЯДОВА РАДА Товариства є колегіальним органом, що здійснює захист прав акціонерів товариства і в межах компетенції, визначеної статутом товариства та чинним законодавством України, здійснює управління акціонерним товариством, а також контролює та регулює діяльність виконавчого органу.
Членом наглядової ради акціонерного товариства може бути лише фізична особа. Член наглядової ради не може бути одночасно членом виконавчого органу та/або членом ревізійної комісії (ревізором) цього товариства.
До складу наглядової ради обираються акціонери або особи, які представляють їхні інтереси (далі - представники акціонерів).
Члени Наглядової ради обираються загальними зборами, простою більшістю голосів, загальною кількістю трьох осіб , строком на 3 (три) роки.
Член наглядової ради, обраний як представник акціонера або групи акціонерів, може бути замінений таким акціонером або групою акціонерів у будь-який час.
Голова та секретар Наглядової ради Товариства обираються членами Наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради.
2. ПРАВЛІННЯ ТОВАРИСТВА є колегіальним виконавчим органом Товариства, який здійснює керівництво його поточною діяльністю.
Правління підзвітне загальним зборам і наглядовій раді, організовує виконання їх рішень. Правління діє від імені акціонерного товариства у межах, встановлених статутом товариства та чинним законодавством України.
До складу Правління входять Голова та члени Правління. Голова та члени Правління обираються загальними зборами у загальній кількості трьох осіб терміном на 5 років.
Рішення про обрання Голови та членів Правління приймається простою більшістю голосів акціонерів, які зареєструвались для участі у зборах.
Членом Правління Товариства може бути будь-яка фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність і не є членом Наглядової ради чи Ревізором.
Повноваження Голови та членів Правління припиняються за рішенням загальних зборів.
3. РЕВІЗОР є органом Товариства, який контролює фінансово-господарську діяльність Правління Товариства, структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством.
Ревізор обирається загальними зборами строком на 5 (п'ять) років з числа фізичних осіб, які мають повну цивільну дієздатність. Обрання Ревізора здійснюється шляхом кумулятивного голосування .
Ревізор може бути відкликаний до закінчення терміну повноважень рішенням загальних зборів акціонерів.
Без рішення загальних зборів повноваження Ревізора припиняються:
1)за його бажанням за умови письмового повідомлення про це наглядову раду за два тижні;
2)в разі неможливості виконання обов'язків Ревізора за станом здоров'я;
3)в разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання,
4)в разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим.
Наглядова рада розглядає можливість припинення повноваження Ревізора, призначає особу , яка буде виконувати обов'язки до найближчих загальних зборів та виносить відповідне рішення на затвердження найближчих загальних зборів.
Ревізор не може бути членом Правління чи Наглядової ради.
4. Головний бухгалтер товариства призначається або звільняється наказом по товариству згідно чинного законодавства України.
Винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам товариства в разі їх звільнення, здійснюються в межах податкового законодавства та законодавства про працю. |
Повноваження посадових осіб емітента |
Посадові особи Товариства повинні діяти в інтересах Товариства, дотримуватись вимог законодавства, та положень Статуту.
Посадові особи органів Товариства не мають права розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію про діяльність Товариства і несуть за її розголошення відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
Посадові особи органів Товариства несуть відповідальність перед Товариством за збитки, завдані Товариству своїми діями (бездіяльністю), згідно із законом.
1. До компетенції Наглядової ради належить вирішення питань, передбачених чинним законодавством України та Статутом Товариства, а також переданих для вирішення Наглядовою радою загальними зборами.
До виключної компетенції Наглядової ради належить:
1) затвердження внутрішніх положень, якими регулюється діяльність товариства, крім тих, що віднесені до виключної компетенції загальних зборів Законом, та тих, що рішенням наглядової ради передані для затвердження виконавчому органу;
2) підготовка порядку денного загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових загальних зборів, затвердження форми і тексту бюлетеня для голосування;;
3) прийняття рішення про проведення чергових зборів та позачергових загальних зборів, на вимогу акціонерів або за пропозицією Правління Товариства;
4) прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій;
5) прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій;
6) прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів;
7) затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених чинним законодавством України;
8) дострокове припинення повноважень голови і членів виконавчого органу та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження голови виконавчого органу до наступних загальних зборів;
9) затвердження умов контрактів, які укладатимуться з Головою та членами Правління;
10) прийняття рішення про відсторонення Голови або члена Правління від здійснення повноважень з одночасним обранням особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження Голови Правління Товариства;
11) здійснення контролю за своєчасністю надання (опублікування) товариством достовірної інформації про його діяльність відповідно до законодавства
12) обрання та припинення повноважень голови і членів інших органів Товариства;
13) обрання реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених чинним законодавством України;
14) обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг;
15) визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного чинним законодавством України;
16) визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення загальних зборів та мають право на участь у загальних зборах відповідно до чинного законодавства України;
17) вирішення питань про участь товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях;
18) вирішення питань про створення та/або участь в будь-яких юридичних особах, їх реорганізацію та ліквідацію, чи вихід зі складу цих юридичних осіб;
19) вирішення питань про створення, реорганізацію та/або ліквідацію структурних та/або відокремлених підрозділів товариства;
20) вирішення питань, передбачених чинним законодавством України, в разі злиття, приєднання, поділу, виділу або перетворення Товариства;
21) визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій;
22) прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства , в випадках передбачених законодавством, та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг;
23) прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарної установи та затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розміру оплати її послуг;
24) прийняття рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства;
25) прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, щодо вчинення якого є заінтересованість, якщо ринкова вартість майна або послуг чи сума коштів, що є предметом правочину із заінтересованістю, перевищує 1 відсоток вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності акціонерного товариства.
Якщо наглядова рада прийняла рішення про відхилення правочину із заінтересованістю або не прийняла жодного рішення протягом 10 днів з дня отримання необхідної інформації, питання про надання згоди на вчинення правочину із заінтересованістю виноситься наглядовою радою на розгляд загальних зборів акціонерів.
За рішенням загальних зборів на Наглядову раду може покладатися виконання окремих функцій, що належать до компетенції загальних зборів.
Укладання договорів від імені Товариства з Головою та членами Правління , Ревізором Товариства здійснює Голова Наглядової ради.
До компетенції Наглядової ради також належить:
1) встановлення порядку прийому, реєстрації та розгляду звернень та скарг акціонерів;
2) призначення організаційного комітету, голови, секретаря, робочої президії, реєстраційної комісії, тимчасової лічильної комісії загальних зборів;
3) затвердження повідомлення про проведення загальних зборів акціонерного товариства;
4) затвердження проектів рішень з питань порядку денного загальних зборів акціонерів;
5) прийняття рішення про порядок ознайомлення акціонерів з документами, пов'язаними з порядком денним загальних зборів;
6) визначення особи, яка буде відповідальна за порядок ознайомлення акціонерів з документами, пов'язаними з порядком денним загальних зборів;
7) визначення особи, яка має засвідчити достовірність виготовлених бюлетенів для голосування на загальних зборах акціонерів;
8) прийняття рішення про передачу майна, грошових коштів, інших активів до статутного капіталу створюваних Товариством юридичних осіб та юридичних осіб, в яких Товариство є Учасником, та визначення вартості майна , яке передається .
9) прийняття рішення про придбання акцій інших акціонерних товариств
10)підготування проектів Статутів та Положень дочірніх підприємств та інших юри-дичних осіб, де Товариство є Учасником. Надання пропозицій про скликання загальних зборів дочірніх підприємств та інших юридичних осіб, де Товариство є Учасником. Надання пропозицій про призначення та відкликання директорів дочірніх підприємств.
11) визначення вартості майна та послуг, без залучення незалежного аудитора або іншого суб'єкта оціночної діяльності, з метою проведення оцінки правочину, щодо якого є заінтересованість , та в інших випадках , що не суперечать чинному законодавству;
12) вирішення інших питань, що не належать до виключної компетенції інших органів товариства.
2. ПРАВЛІННЯ ТОВАРИСТВА є колегіальним виконавчим органом Товариства, який здійснює керівництво його поточною діяльністю.
Правління підзвітне загальним зборам і наглядовій раді, організовує виконання їх рішень. Правління діє від імені акціонерного товариства у межах, встановлених статутом товариства і чинним законодавством України.
До компетенції Правління належать вирішення всіх питань діяльності Товариства, крім тих, що віднесені до виключної компетенції загальних зборів та Наглядової ради Товариства.
До компетенції Правління належить:
-оперативне управління Товариством, організація його виробничо-господарської, соціальної та іншої діяльності, забезпечення виконання завдань Товариства, передбачених його Статутом;
- виконання рішень загальних зборів, Наглядової ради та Ревізора Товариства;
- визначення організаційної структури Товариства, його структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв;
- попереднє обговорення питань, що підлягають розгляду на загальних зборах акціонерів Товариства, підготовка у зв'язку з цим відповідних матеріалів;
- забезпечення додержання Товариством, його структурними підрозділами, відокремленими структурними підрозділами, філіями і представництвами законодавства України;
- розгляд матеріалів ревізій і перевірок, а також звітів керівників структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, прийняття відповідних рішень;
- затвердження звітів про фінансово - господарську діяльність структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв Товариства та висновків Ревізора, щодо їх діяльності;
- організація ведення бухгалтерського обліку та звітності Товариства;
- підготовка річного звіту і балансу Товариства , аналіз діяльності Товариства ;
- забезпечення проведення аудиторської перевірки діяльності Товариства відповідно до вимог чинного законодавства України;
- притягнення до матеріальної відповідальності працівників Товариства;
- організація виконання виробничих програм, договірних та інших зобов'язань;
- розробка та затвердження поточних фінансово-господарських планів і оперативних завдань Товариства та забезпечення їх реалізації;
- розробка порядку використання представницьких витрат;
- вирішення питань щодо використання коштів на оздоровлення, надання матеріальної допомоги, додаткових пільг;
- організація юридичного, економічного, бухгалтерського та інформаційного забезпечення діяльності Товариства;
- виконання інших обов'язків з забезпечення нормальної діяльності Товариства та вирішення інших питань діяльності Товариства, що не суперечать чинному законодавству України.
Роботою Правління керує ГОЛОВА ПРАВЛІННЯ.
Голова Правління Товариства в межах своєї компетенції має право без довіреності діяти від імені Товариства, в тому числі представляти інтереси Товариства, вчиняти правочини від імені Товариства, видавати накази та давати розпорядження, обов'язкові для виконання всіма працівниками Товариства, а також здійснювати від імені Товариства всі інші юридичні та фактичні дії як на території України так і за її межами. Голова Правління Товариства:
1) Керує роботою Правління:
- скликає засідання Правління та визначає їх порядок денний;
- головує на засіданнях Правління;
- розподіляє обов'язки між членами Правління;
- організовує ведення протоколів засідань Правління;
- звітує перед загальними зборами акціонерів і Наглядовою радою про результати діяльності Товариства.
2) Здійснює оперативне управління Товариством, організовує його виробничо-господарську, соціальну та іншу діяльність, забезпечує виконання мети Товариства, передбаченої Статутом товариства, рішення загальних зборів акціонерів та Наглядової ради Товариства.
3) Виконує такі функції і обов`язки щодо організації та забезпечення діяльності Товариства:
- виконує рішення загальних зборів, Наглядової ради, Правління та Ревізіора;
- організовує виконання виробничих програм, договірних та інших зобов`язань, взятих Товариством;
- здійснює керівництво господарською діяльністю,
- керує роботою структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій, представництв, забезпечує виконання покладених на них завдань;
- забезпечує додержання Товариством, його структурними підрозділами, відокремленими структурними підрозділами, філіями та представництвами законодавства України;
- розглядає матеріали ревізій і перевірок, звіти керівників структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв, створених Товариством, приймає відповідні рішення;
- забезпечує надання річного звіту і балансу Товариства;
- без довіреності самостійно на свій розсуд укладає правочини, в тому числі поставки, оренди, застави (іпотечні договори), підряду, купівлі-продажу, кредитні та інші договори в межах своєї компетенції, якщо вартість майна або послуг, що є його предметом, становить до 10 відсотків вартості активів Товариства за даними останньої річної фінансової звітності Товариства;
- укладає (підписує) значні правочини та правочини із заінтересованістю, які погодженні Наглядовою радою чи Загальними зборами, у порядку встановленому чинним законодавством ;
- укладає без довіреності договори і угоди, предметом яких є акції, паї, частки в статутних капіталах юридичних осіб учасником яких є Товариство;
- налагоджує юридичне, економічне, бухгалтерське та інформаційне забезпечення діяльності Товариства;
- створює для працівників нормальні, безпечні й сприятливі умови для роботи;
- організовує виконання екологічних програм;
- вживає дієві заходи щодо ліквідації заборгованості Товариства до бюджету, з виплати заробітної плати працівникам,
- розробляє, вносить зміни та затверджує штатний розклад Товариства, визначає посадові оклади, тарифи, ставки, форми і системи оплати праці працівників Товариства та інших осіб, що залучаються до роботи в ньому, згідно з законодавством України;
- наймає та звільняє директорів та бухгалтерів структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, вживає до них заходи заохочення та накладає стягнення відповідно до чинного законодавства України, Статуту та внутрішніх документів Товариства;
- наймає і звільняє працівників Товариства у відповідності з трудовим законодавством, вживає до них заходи заохочення та дисциплінарного стягнення, передбачені законодавством;
- притягує до матеріальної відповідальності працівників Товариства, в межах чинного законодавства;
- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові інструкції працівників Товариства, його структурних підрозділів, філій та представництв;
- затверджує інструкції та інші документи Товариства;
- видає накази, розпорядження і дає вказівки, обов`язкові для всіх працівників Товариства;
- підписує всі фінансові документи, відкриває у банківських установах розрахункові і інші рахунки;
- підписує (видає) довіреності, в тому числі з правом передоручення,
- визначає склад та обсяг інформації, що є комерційною чи іншою таємницею Товариства, забезпечує захист і збереження комерційної таємниці та конфіденційної інформації про діяльність Товариства;
- без довіреності здійснює від імені Товариства юридичні дії, які не суперечать цьому Статуту та діючому законодавству України;
- без довіреності представляє Товариство в його відносинах з іншими юридичними особами, веде переговори та укладає угоди від імені Товариства,
- вирішує інші питання діяльності Товариства та здійснює інші повноваження, які необхідні для забезпечення нормальної роботи Товариства, обумовлені Статутом, іншими нормативними документами Товариства та діючим законодавством України.
Заступник Голови Правління має право за довіреністю Голови правління здійснювати юридичні та інші дії від імені Товариства в межах довіреності, виданої Головою правління.
3. РЕВІЗОР є органом Товариства, який контролює фінансово-господарську діяльність Правління Товариства, структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством.
Перевірки фінансово-господарської діяльності Правління, структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, проводяться Ревізором за дорученням загальних зборів, Наглядової ради Товариства, з її власної ініціативи або на вимогу акціонерів, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Правління забезпечує Ревізору доступ до інформації в межах, передбачених чинним законодавством України.
При здійсненні контролю за фінансово-господарською діяльністю Товариства, структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, Ревізор перевіряє:
1) достовірність даних, які містяться у річній фінансовій звітності Товариства;
2) відповідність ведення бухгалтерського, податкового, статистичного обліку та звітності відповідним нормативним документам;
3) своєчасність і правильність відображення у бухгалтерському обліку всіх фінансових операцій відповідно до встановлених правил та порядку;
4) дотримання Головою та членами Правління Товариства, керівництвом структурних підрозділів, філій, представництв наданих їм повноважень щодо розпорядження майном Товариства, структурних підрозділів, філій, представництв, укладання правочинів та проведення фінансових операцій від імені Товариства;
5) своєчасність та правильність здійснення розрахунків за зобов'язаннями Товариства;
6) зберігання грошових коштів та матеріальних цінностей;
7) використання коштів резервного та інших фондів Товариства;
8) правильність нарахування та виплати дивідендів;
9) дотримання порядку оплати акцій Товариства;
10) фінансовий стан Товариства, рівень його платоспроможності, ліквідності активів, співвідношення власних та позичкових коштів;
Ревізор Товариства здійснює інші функції та виконує інші дії, які необхідні для забезпечення нормальної роботи Товариства, згідно з чинним законодавством.
Ревізор відповідно до покладених на нього завдань здійснює планові та позапланові перевірки фінансово-господарської діяльності Товариства, його структурних підрозділів, філій, представництв.
4. Повноваження головного бухгалтера визначаються Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", посадовою інструкцією головного бухгалтера. До повноважень та обов'язкiв посадової особи як головного бухгалтера вiдноситься органiзацiя i ведення бухгалтерського облiку на пiдприємствi. Обов'язками головного бухгалтера є забезпечення ведення бухгалтерського облiку, дотримуючись єдиних методологiчних засад, встановлених законодавством України, з урахуванням особливостей дiяльностi пiдприємства i технологiї оброблення облiкових даних, органiзацiя контролю за вiдображенням на рахунках бухгалтерського облiку всiх господарських операцiй. |
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління |
Основні відомості про аудиторську фірму
Повна найменування: Приватне підприємство "Аудиторська фірма "ПОСЛУГИ АУДИТУ"
Місцезнаходження та фактичне місце розташування: 21008, м. Вінниця, вул. Корольова, буд. 118, тел. 067-7597827; e-mail: ok.liashenko@gmail.com код ЄДРПОУ - 32258060.
Приватне підприємство Аудиторська фірма "ПОСЛУГИ АУДИТУ" здійснює свою діяльність на підставі Свідоцтва про внесення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів № 3117, виданого Аудиторською палатою України 26.12.2002 року, рішення № 118 та продовженого рішенням Аудиторської палати України від 28.09.2017 року №349/3, чинне до 28.09.2022 року.
Аудиторську перевірку проведено у відповідності до договору № 03/2020 від 13.03.2020 року. Перевірку розпочато 13.03.2020р. та закінчено 19.03.2020р.
Аудиторський висновок складено "19" березня 2020 року
ВИСНОВОК АУДИТОРА
На основі виконаних процедур та отриманих доказів, ніщо не привернуло нашої уваги, що змусило б нас вважати, що управлінський персонал ПрАТ "Вінницяагроспецпостач", при підготовці та розкритті інформації Звіту про корпоративне управління, яка є предметом нашого завдання, не дотримався в усіх суттєвих аспектах вимог чинного законодавства України.
На нашу думку інформація, яка викладена в Звіті про корпоративне управління ПрАТ "Вінницяагроспецпостач" не містить суттєвих викривлень, підготовлена правильно в усіх суттєвих аспектах відповідно до застосовних критеріїв Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006 року №3480-ІV, Закону України "Про акціонерні товариства" від 17.09.2008 року №514-VI. |
|